Wednesday, February 14, 2007

So long, no see...

Dear friends, I apologize for not posting in so, so long. Part of the reason is that I did not think anybody care for my blog. Surprisingly aunt Connie, send me a beautiful Valentines card to say hello and let me know that she does read my blog frequently as she herself is a knitter. This totally inspired me to continue posting, since now I know at least one person in this futile world cares! LOL! Thanks Connie!

Queridos amigos, me disculpo por no actualizar mi blog por tanto tiempo. En parte no lo habia hecho porque no crei que nadie lo leyera. Sin embargo, en esta semana la tia Connie (hermana de la mama de James) me mando una tarjeta de San Valentin para saludarme y decirme que ella tiene mi blog salvado y siempre lo lee ya que a ella tambien le encanta tejer. Esto me inspiro para seguir adelante con mi blog ya que me di cuenta de que almenos hay una persona que si lo lee. ja ja ja, Gracias tia Connie!


No comments: