Tuesday, April 15, 2008

Almost there...

I have been having contractions. The nurse told me today I was 1 cm dialeted and the baby had already dropped. My contractions are regular (7-10 m) but not too bad. So we came back home... I am spending the night filling up my MP3 player with the "labor" music. I hope tomorrow it will be more clear whether or not I should go to the hospital. Rember; I am almost 2 hours away... so I can't wait too long to leave. We are going to place towels on the sit just in case my water brakes on the way, but God willing, everything will be fine.

He estado teniendo contracciones. La partera me dijo hoy que tenía un centímetro de dilatación y que el bebé ya estaba abajo en la pelvis. Mis contracciones son regulares entre 7 y 10 minutos pero no muy dolorosas... entonces nos devolvimos para la casa. Estoy pasando el rato poniendo la música que quiero para el parto en mi MP3. Espero que ya mañana sea más evidente si me tengo que ir para el hospital o no. Acuérdense que tenemos que manejar casi dos horas, así que no me puedo esperar demasiado... Vamos a poner paños en el asiento por aquello de que se me reviente la fuente de camino... Pero Dios primero todo saldrá bien.

No comments: